داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، می‌گوید مسئولیت شکست این تیم برابر برنتفورد را می‌پذیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورت جدایی یان زومر از بایرن مونیخ، توماس توخل قطعا یک دروازه‌بان جدید برای تیمش می خواهد.
استوری جدید داوید دخیا، دروازه بان سابق منچستریونایتد، پس از معرفی آندره اونانا به عنوان بازیکن جدید یونایتد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
لوک شاو معتقد است داوید دخیا در انتخاب موسیقی خیلی بدسلیقه است و این را در پیام خداحافظی با دروازه‌بان اسپانیایی به روی او آورد.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
همزمان با روز جهانی «ام اس» و جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این بیماری، نماد‌های شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که پل طبیعت نیز در این مسئولیت اجتماعی همراه می‌شود.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد و برنده دستکش طلایی فصل لیگ برتر، می‌گوید شیاطین سرخ برای پیروزی بر منچسترسیتی در فینال جام حذفی آماده‌اند.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد از عملکردش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس رضایت دارد.
دیوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، اعتراف کرد که در جریان ضربات پنالتی نیمه نهایی جام حذفی تلاش کرده تا تمرکز پنالتی‌زن های حریف را بهم بریزد.
در شبی که دخیا و مگوایر برای تبدیل شدن به بدترین بازیکن زمین رقابت نزدیکی داشتند، سویا موفق شد به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند.
سویا در شب اشتباهات ویران کننده یونایتدی‌ها به برتری 3-0 دست یافته و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شد.
بر خلاف شایعات اخیر داوید دخیا و منچستریونایتد درباره تمدید قرارداد او به توافق رسیده‌اند و این سنگربان اسپانیایی به زودی قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا می‌کند.
همزمان با روز جهانی هموفیلی و جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این بیماری، نماد‌های شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که پل طبیعت نیز در این مسئولیت اجتماعی همراه می‌شود.
در پشت هر لباس مفهومی در مورد علاقه و احساس مسئولیتش به طبیعت وجود داشت. مثلا این یکی نامش حمله ملخ‌هاست و موفق شده به یکی از شناخته شده‌ترین جشنواره‌های طراحی لباس دنیا راه یابد.
داوید دخیا، دروازه‌بان یونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون برنامه بسیار فشرده تیمش را دلیل اصلی نتایج ضعیف شیاطین سرخ در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر دانست.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به باخت این تیم برابر لیورپول واکنش نشان داد.
سر الکس فرگوسن پیش از دیدار مقابل وستهام، یک تندیس ویژه به داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد اهدا کرد.
ما سوختیم ولی باید منبع امید برای نسل‌های جدید باشیم/دادخواهی می‌تواند التیامی بر سوگ ما باشد/برای کیان پیرفلک آتش گرفتیم/تنها من مادر خدانور را می‌فهمم وقتی می‌گفت پسرم بهترین پسر دنیا بود/متهم ردیف دهم مسوولیت این فاجعه را متوجه فرماندهان عالیرتبه می‌کند.
داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد، امشب با حضور در دیدار این تیم مقابل لیدز چهارصدمین بازی‌اش برای شیاطین سرخ را انجام داد و به یک رکورد تاریخی دست پیدا کرد.
کیادلیری در واکنش به اینکه با این دست‌درازی آیا احتمال خط‌خوردن نام جنگل‌های هیرکانی از فهرست یونسکو وجود دارد، می‌گوید: «این جنگل‌ها الان رفرنسی برای تمام دنیا هستند و برای بشریت مهم. وقتی تخریب ایجاد شود، می‌توانند ما را از فهرست خارج کنند، اما حفاظت از این جنگل‌ها باید مسئولیت اجتماعی خود ما باشد، نه اینکه به بهانه یونسکو از آن‌ها حفاظت کنیم.»
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
سید حسن خمینی گفت: واقعیت این است که ما امروز اگر ضربه می خوریم، از علم دشمنانمان ضربه می خوریم؛ اگر در ابعاد علمی شکست خوردید در همه ابعاد شکست خورده اید. اگر می خواهید در دنیا دست برتر داشته باشید و پرچم پیامبر(ص) را برافرازید، باید قدرت علمی داشته باشید.
نشست هماهنگی بین نهادهای دخیل در امر آماده سازی حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی به میزبانی وزیر امور خارجه و سایر مسئولین عالی رتبه برگزار شد.
زینت که از درون زیرزمین منزل صدای زن برادرش را شنیده و به ماجرا پی برده بود پنجره زیر زمین را گشود و با چهره‌ای غضب آلود گفت: ۱۳ سال بیشتر نداشتم که به پای این مرد بی مسئولیت سوختم و مدام باردار شدم، اما فرزندانم نابینا بودند چرا که او حتی هزینه آزمایش‌های پزشکی یا حتی مخارج درمان را نمی‌پرداخت به همین دلیل من هم نمی‌توانستم به پزشک مراجعه کنم تا این که سه فرزند نابینا به دنیا آوردم، اما این مرد بی خاصیت مرا به دام مواد افیونی انداخت تا او و فرزندان معلولم را رها نکنم.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید آینتراخت فرانکفورت در پاسخ به درخواست منچستریونایتد برای انتقال دروازه‌بان این تیم، کوین تراپ، قیمت مد نظرش را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ